interviu in Jurnalul National

Jurnalista Carmen Dragomir mi-a luat saptamana trecuta un interviu pentru Jurnalul National. Am incercat sa ating niste puncte nevralgice pe tema intelligence-ului românesc. astept opiniile Dvs.

Noi nu avem în România o şcoală de gândire şi de cercetare în dome­niul intelligence-ului. Comentariile în limba română se bazează pe tradu­ceri şi pe sinteze din străinătate, nu pe cercetări proprii, decât în prea mică mă­sură. De ce avem atâtea institute de istorie şi nici unul de cercetare în domeniul securităţii?

restul poate fi citit aici

6 gânduri despre „interviu in Jurnalul National

  1. E ceva vreme de cand n-ati mai scris, probabil ca e vorba doar despre o agenda incarcata. Sper ca n-ati renuntat la blog…

    • Intr-adevar am o agenda foarte incarcata, insa nu am renuntat la blog si voi face tot posibilul sa va tin la curent cu tot ceea ce este nou in activitatea mea.

  2. am citit cu mare palacere interviul,si mi-a placut,mai ales ca din pct. meu de vedere releva ceea ce inseamna ,,meseria,, de ofiter de informații,

    sarbatori fericite si multa sanatate. la multi ani

  3. mAESTRE! Iti doresc un Craciun Fericit ! am citit interviurile tale din Jurnalul! Aici se zice ca ai intrat In damage control pt ce ai zis in interviu!
    ! zi buna.pitic

Lasă un răspuns

